Jouw website laten optimaliseren?

Vul onderstaande formulier in of bel ons op 076 303 58 74.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Zoekmachine optimalisatie

ROIpartners is vrijwel dagelijks bezig met zoekmachine optimalisatie of SEO. Wellicht heb je al eens gehoord van deze term of wil je de dienst zelf ook gebruiken voor jouw website of webshop. Net als veel dingen op het internet is ook het optimaliseren van je website voor zoekmachines zoals Google of Bing belangrijk en noodzakelijk. Zeker wanneer je als bedrijf graag meer of nieuwe klanten wil bereiken. Weet je niet hoe je een zoekmachine optimalisatie van je website moet aanpakken? Dan is het tijd om onze service in te zetten.

Zoekmachine optimalisatie voor jouw website

Mogen we voor jouw website aan de slag met een zoekmachine optimalisatie? Dan werken wij altijd eerst vanuit een gedegen vooronderzoek met een zoekwoordenanalyse. Hierin belichten we de positieve en verbeterpunten van jouw website. Heb je deze mensen zelf in dienst? Ook dan kun je ons gewoon inschakelen. Het vooronderzoek wordt in een overzichtelijk rapport aan je gepresenteerd. Hierin worden bovendien ook de vervolgstappen en een planning voor de komende tijd genoteerd.

René Boonekamp SEO specialist

Wil jij beter gevonden worden in de zoekmachines?


René en Michiel werken graag de mogelijkheden uit!

Michiel van den Heuvel Online marketeer

Wat houdt zoekmachine optimalisatie in?

Zoekmachine optimalisatie kan op verschillende manieren worden uitgevoerd. Jij en je bedrijf bepalen wat wij wel of niet voor je mogen of kunnen uitvoeren. Wat je van ons kunt verwachten:

  • URL-structuur: de URL-structuur van een website is erg belangrijk. Google ‘leest’ een website namelijk aan de hand van de URL’s van webpagina’s. Door middel van een bepaalde structuur kun je je webpagina’s zoekmachinevriendelijker maken. Maar wat maakt een goede URL? Om tot bepaalde zoekwoorden te komen die waarde hebben, voeren we eerst een zoekwoordanalyse uit.
  • Content: Een website drijft op goede content. Content kan bezoekers trekken, mensen informeren en ook de URL-structuur onderbouwen (door middel van zogenoemde landingspagina’s). Bovendien voegt waardevolle content informatie en inhoud toe aan je website.
  • Linkbuilding en meer: ook door middel van het uitwisselen van sterke links met waardevolle websites laat je jouw site opvallen in zoekmachines. Bovendien krijgt je eigen domein (website) meer waarde.

Een strategie voor de lange termijn

Een zoekmachine optimalisatie van ROIpartners laat je doorgaans voor de lange termijn uitvoeren. Pas na enkele weken of zelfs maanden kan het resultaat pas echt gemonitord worden. Gek? Nee, want het duurt nu eenmaal een tijdje voordat veranderingen aan de achterkant van de website door Google worden opgepikt en geïndexeerd. Als bedrijf is dit verstandig om te onthouden. Want hoewel zakendoen, online kopen of verkopen dankzij het internet makkelijker is geworden, blijft het optimaliseren een investering op de lange termijn. Maar wel een waar zowel je website en bedrijf uiteindelijk beter van worden.

Haal jij alles uit jouw website?

De website is geoptimaliseerd: en nu?

Je hebt je website volledig door ons laten optimaliseren, alles werkt en alles achter de schermen van je site of webshop staat goed. Maar wat nu? Wij blijven dan graag voor je werken en blijven je website monitoren en controleren. Bij deze vorm van onderhoud letten we op eventueel veranderingen binnen Google zoals updates en wijzigingen. Daarnaast hebben we maandelijks contact over de voortgang en bekijken we samen met jou hoe je als bedrijf beter in kunt zetten op online marketing.